برای دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

شبکه های اجتماعی

مشاوره رایگان

پرتو کابل

کابل 16*4 افشان مسی پرتو الکتریک

کابل 16*4 افشان مسی پرتو الکتریک از چیده شدن مفتول های مسی در کنار هم ساخته شده است که این مفتول ها از جنس مس می باشد و قطر هر مفتول با مفتول دیگر یکسان است. بر روی ساختار اصلی کابل یک عایق از جنس پی وی سی قرار دارد که ار نوع ST5 است و از انعطاف خوبی برخوردار است. از این رو کابل 16*4 افشان مسی پرتو الکتریک بسیار منعطف بوده و در مکان هایی که نیازمند همیدگی کابل است کاربرد دارد.

از مورد استفاده های این کابل می توان به کاربرد در ساختمان ها، اتصالات دو شاخه های تجهیزات برقی، مصارف صنعتی و تأمین انرژی اشاره کرد. مقاومت این کابل در دمای 20+ درجه سانتیگراد سنجیده شده و استاندارد این کابل ISIRI 607-5 می باشد. کاربرد این کابل در محل های خشک و نمناک که انعطاف پذیری بالایی مورد نیاز است، می باشد. این کابل معمولاً در متراژهای کوتاهتری نسبت به مشابه مفتولش بکار می رود.

کابل 16*4 افشان مسی پرتو الکتریک از محصولات پر استفاده شرکت پرتو الکتریک است که این شرکت در زمینه های مختلفی از جمله صنایع نفت، گاز، پتروشی، پروژه های ساختمانی، ادارات برق و مخابرات فعالیت داشته و یکی از برندهای نامدارد در زمینه تولید سیم و کابل می باشد. این شرکت ازسال 1370 تاسیس شده است و در سال 1373 موفق به دریافت گواهینامه استاندارد ISIRI و اخذ پروانه بهره برداری شده است.

مشخصات فنی کابل 16*4 سیم و کابل پرتو الکتریک

💥سایز کابل : 16*4
💥نوع کابل : افشان
💥جنس کابل : مس
💥حداکثر جریان مجاز در ۱۰۰ متر : 80 آمپر
💥متراژ : کلاف ۱۰۰ متری و قرقره
💥رنگ : مشکی
💥عایق : پی وی سی (p.v.c )
💥وزن مس : ۳۳ گرم در هر متر
💥وزن عایق : ۲۳ گرم در هر متر
💥وزن روکش : ۴۴ گرم در هر متر
💥وزن کل : ۱۰۰ گرم در هر متر
💥کاربرد : این نوع کابلها برای انتقال جریان های فشار ضعیف به کار برده میشود

کابل 10*2 مفتول
کابل بر

ق فشار قوی